شرح صورت جلسه :
بررسی روشهای تدریس در بخش دوم و سوم کتاب با رویکرد آسیب شناسی درس ریاضی 3 در تاریخ 12 الی 14 دی ماه
موارد طرح شده در جلسه جهت اطلاع و پیگیری کارشناسی گروههای آموزشی :
در تمام بخشها روشهای شروع (ورود به )بحث مورد بررسی قرار گرفت با رویکرد آسیب شناسی درس و تمرینها و مباحث مهم این بخشها بررسی گردید. جمعبندی مطالب به شرح زیر می باشد:
1- برد توابعی که رسم آن برای دانش آموزان هنرستان مشکل می باشد بررسی نشود.
2- در حل مسایل حد و تصحیح اوراق امتحانی قائده هم ارزی و هوپیتال نیز مورد توجه قرار بگیرد.
3- با توجه به سوال امتحانی دی ماه (بارم بندی جدید)از این پس به فرمولهای مشتق گیری توجه بیشتری شود.
4- در حل تمرینات کتاب کار (آبی ) مورد توجه قرار گیرد.
5- در فصل اول بخش دوم (حد) از صفحه 79 تا 88 به حل یک یا دو تمرین اکتفا نموده و زمان بیشتری را به صفحات بعدی این فصل اختصاص دهیم.
6- در تدریس و حل تمرینات توجه بیشتری به سوالات امتحان نهایی سالهای گذشته داشته باشیم.
7- در اردیبهشت ماه زمانی را به حل چند دوره از سوالات امتحان نهایی سالهای گذشته و به برگزاری آزمونهایی به همان سبک اختصاص دهیم.